hej igen!

Hej nu har jag inte varit här på länge men det är bara för att jag är så galet trött när jag väl hemma..

vad ska jag nu säga när jag väl sitter här!?
Jag har jobbat galet mycket nu men det är bara roligt, dock lite jobbigt när ens fritid blir ingen fritid. Förra söndagen var jag ledig så på lördagen tänkte jag fan nu ska jag fest så kan jag ligga i sängen hela dagen men väl på lördag kväll var jag så trött efter jag jobbat 9 timmar i 6 dagar så jag sket i det och somnade i hyffsad tid istället.. duktig flicka va?!
Vi hade bestämt att vi skulle se på film hos viktor med killgänget men när jag kom dit hade dom redan öppnat ölen och var långt ifrån att se en film, och när viktor öppnade vinet var det försent... hehe
Jag hade hela veckan varit sugen på vin och när han bjuder kan jag inte säga nej;) jag tog ett glas och kanske ett till vem räknar;P
Vi hade galet trevligt och som vanligt var ja ända tjejen men som killarna alltid säga, dom räknar inte mig som en tjej.... tack killar det värmer! verkligen!! haha det är alltid så kul med dem och galet kul att höra all killsnack eftersom dom räknar mig som "en av dom" så kan dom säga allt.. skit kul!

söndagen städade jag läggan (för det behövdes VERKLIGEN) och sen tog en en cykel tur till mamma och pappa och sen avslutade jag kvällen med bio och gott sällskap av jenny. vi såg twilight igen, jag var bara tvungen att se den igen;)

Resten av veckan har jag jobbat och kommer göra det fram till söndag då det är min sista dag innan semestern!!!!

Fan fatta!! SEMESTER!! Jag har aldrig varit mer glad! fy va skönt det ska bli.. Jag har ännu inte hunnit planera in någon men planer finns det..
En grej är på G, vi ska göra några smink partyn nästa veckan.. Tisdag, onsdag och torsdag blir det.. känner ni att ni skulle vara suga att komma är ni grymt välkomna.. säga bara till så får ni veta allt ni behöver veta:D

ha de!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback