Gårdagen

Jag har inte sett solen idag för jag har sovit såå skönt..
Jag jobbade på allstar igår och det var en skön kväll. Det var hela tiden folk men ingen som var för jobbigt och jag blev bara kallad dum i huvudet en gång och då är det en bra kväll:P haha!
Jag tog en riktigt skön sov morgon och har inte ens hör mamma och pappa där nere:D
Igår var det en sån kväll då jag verkligen inte ville jobba för jag blev galet sugen på vin men det gick bra ändå jag får dricka vin en annan gång;)

Jag jobbar ikväll också och det lär ju säkert blir lite mer folk....!
jag är ledig från enlga i morgon också och då ska jag på 2 års kalas hos Adam, Lisa och födelsedags barnet Lily:)
gott med lite tårta och kakor och så klart mycke bus;P

Ikväll blir det mys med familjen hos mina kusiner som bjuder på middag och lite glögg. Jag antar att det är alkohol i glöggen så den skippar jag nog, är inte så förtjust i glögg heller så har dom utan alkohol kommer jag nog ändå inte dricka så mycket;)

Jag måste börja ta tag i att kolla lägenhet i stockholm. jag har haft en på g men vet inte riktigt om jag kan hoppas för mycket på den, jag får väl hoppa runt bland vänner och sen se vad som händer  men något eget ska jag ha iaf tillslut;)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback