Dec 3 2010

Vad dom flesta vet så har jag sakt upp mig från Engla..
Min sista dag har börjat närma sig och stockholm kommer allt snabbare:D
Jag är lite nervös över det eftersom jag bott där tidigare och då gick det inte så bra... sorry men vissa stockholmare borde man skicka upp till norrland för att visa dom att vi lever inte med isbjörnar!!
Det var till och med folk som trodde att vi typ hade vinter året om.. hallå!!!

Men jag ser ändå framemot att flytta för det blir mitt lilla äventyr. jag vet att alla har olika drömar men det här är min som jag ska göra verklig eftersom jag håller på att gå isär här i luleå..

jag vill jobba som make up artist och göra det jag drömmer om. Jag har bott i stockholm tidigare men då var jag så ung och hade aldrig bott ensam tidigare. Jag flyttade hem efter min kurs tog slut, jag valde den säkra vägen  men det tänker jag inte göra nu utan jag ska kämpa för det jag älskar att göra..

Ibland måste man kämpa för något man tror på!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback