lite fakta

I natt jobbade jag på olivers och i dag har jag sovit till klockan 14.30:D riktigt skönt!!
I går jobbade jag först på engla, det var en roliga dag på jobbet med massa roliga saker som hände..
Jag fick ett underbart meddelande av linda att min väska (som jag SKA ha!) hade kommit in igen:D
tror ni jag blev nå glad!! haha! vi hade inne den för ett tag sen men vi fick bara in en och jag han inte köpa den innan den försvann från hyllan:/ men nu har den kommit igen och NU är det min;D den är skit snygg och exakt den storleken jag har letat efter..
Ja jag vet att jag pratar om en väska så¨mobba mig inte;P

Igår natt var challe och jobbade med oss på olivers:D det var hennes första natt och jag tycker hon var riktigt duktig, så jag hoppas hon blir kvar.. Challe eller charlotte har jag jobbat med på både peppercorn och engla så det vsr dax att testa om hon klarade av lite jobbigare "prövningar", jag vet att hon klarar att hänga upp jackor men klarar hon fulla id......? hehe;P

Ikväll är jag tillbaka på allstar igen så vi får se om något roligt händer där ikväll..


ja thomas jag vet att jag jobbar som en idiot men pengar pengar pengar.. hehe  men efter jul blir det fest;) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback