"ta det lugnt"

Igår var jag tvungen att jobba på allstar men ikväll ska jag ta igen förlorad tid;)
gårdagen på allstar blev inte så jobbig som jag hade tänkt mig utan alla var  rätt trevliga, måste ha varit för att julen är över och alla julklappar är öppnade och all stressa inte finns kvar.. Då är alla trevliga igen..:)

Ikväll ska jag äntligen få fest med mina nära och kära igen...! det var länge sen jag var ut och festade så ikväll blir det kalas!
När jag säger till andre att jag ska fest men jag ska "ta det lungt" då blir han orolig för varje gång jag säger så , att jag ska ta det lungt, dåblir det så galet roligt och så klart väldigt mycket alkohol..

haha men ikväll blir det en lung kväll med lite vin och gott sällskap;P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback