så här trött får man inte vara:(

Hej hej!
Jag är såå grymt trött efter gårdagen och jag fattar inte hur jag fortfarande kan vara vaken..

Igår fredag såjobbade jag både på engla och på olivers. Ni vet hu rdet brukar vara när man vet att man måste fåå mycket sömn och då kan man inte sova för man är rädd att försova sig eller är vaken och hela tider tänker på att om så många timmar måste jag upp....
sån var min torsdags natt, jag gick och la mig tidigt men det var npg ändå för tidigt för jag var inte trött utan låg bara i sängen och tittade upp i taket.. jag sov skit dåligt och vaknade hela tiden:/
på fredag  skullle jag upp och jobba på engla från 10 till 14 och sedan vidare till olivers där jag började halv 16 och jobbade till 04.00. jag jobbade ca 16 timmar i rad och var helt slut i benen när jag kom hem i natt men kunde inte sova eftersom jag var så i varv.. Det är bra med pengar men jag tror inte jag ska göra om att jobba dubbelt så där.. för idag så har jag jobba på engla ingen så jag fick inte så mycket sömn natten som var heller..
I natt jobbar jag som vanligt på allstar igen men i morgon är jag LEDIG!!!!

I morgon är det bakning med hela familjen:)
David och Anja + Lisa, Adam och Lily + Mamma och Pappa + lilla jag;)
kanske  även kusinerna kommer:)

Fredag: engla 10.00 - 14.00
            olivers 15.30 - 04.00
lördag: engla 13.00 - 16.00
           allstar 20.00 - 04.00
söndag: LEDIG!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback