kaffe är liverts dryck!

gud så trött jag är.. Igår skulle jag ha mys kväll med mamma och se på tv men så blev det då inte.. När jag satt på bussen på väg hem från jobbet igår (engla, jobbade lite extra) så ringde sofia som jag jobbar med på allstar.. min första tanke var att inte svara eftersom jag visste vad hon ville fråga mig:P
hon ville så klart att jag skulle komma i och jobba med henne under luleå matchen.
Dum som man är haha så sa jag ja innan jag riktigt visste allt.. Bussen hade just kommit till smedjegatan och klockan var kvart i 18, vi började 19...... allt blev lite stressigare än jag hade tänkt mig, det var bara att fara hema snabbt bytta om och springa iväg till bussen..

Jag förstår inte hur det kunde bli så mycket folk, en torsdag plus att det är dagen förre NYÅRSAFTON!!
Innan jag sa ja så försökt jag komma på någon jag planerat in men kom inte på något så det vara bara att gå och jobba, sen under kväll kom jag ju på att jag skulle på lyx frukost med lisa och gänget klockan 08.00 på elitehotel, jag jobbade till halv 3 i natt..

min första tanke var att inte sova alls undan att se på en film när jag komm hem, jag skulle ju ändå bara få sova ca 2 och en halv timme.. Jag sov ungefär 45 min sen rinde klockan och jag skulle upp..
tur som var så fick jag ta bilen så jag slapp åka så jävla tidigt med bussen..

frullen var skit god och jätte trevligt (anna det var värt det;))
när jag kom hem somnade jag men jag drömde massa mardrömmar så det blev ingen skönhets sömn:/
vaknade runt 18 och nu ska jag vidare och jobba igen...

hoppas alla min underbara vänner och familj får en underbar kväll!! GOTT NYTT ÅR!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback