ibland orkar man bara inte..

Nu är jag äntligen hemma och ska få sova!! Jag har jobbat hela kvällen på allstar och det har hänt en hel del:P
Kvällen började hos mina kusiner där det bjöds på mat och go saker sedan bar det av till allstar för att jobba..
kvällen började lugnt och jag troddde nästan att den skulle bli lite härlig som gårdagen men där hade jag såå fel så fel!!
jag har fått cider över mig och  en tösa tog pris i att irritera mig mest....... hon började med att klaga att ajg inte tog henne jacka när jag hjälpte andra sen när hon inte trodde jag hörde då sa hon -hon måste verkligen hata sitt jobb så otrevlig som hon är inte ens kan hon le eller hjälpa någon, hon kan inte tycka om det här jobbet alls, fy va långsam hon är... och så fortsatte det tills jag tog henne jacka då säger hon - du är så duktigt och gullig tjej..!
jag trodde jag skulle smälla av och jag tittade bara på henne och så sa jag - jag har hört allt skit du sakt så du behöver inte fjäska för mig för det är bara larvigt..

hon kommer tillbaka senare med hennes ännu fullare vänn som först spiller cider över alla väskor och mig och sedan fattar hon inte när jag säger till henne tre gånger att ställ inte flaskan där.. så hon blev av med cidern, jag tog den jag orkade inte med dom.. sen kommer hon och hämtar ut sin jacka och ska så klart klämma in lite extra och säger - fortsätt jobba så här bra.. jag blev tokig på den lilla j¤vla fjortisen...........

det är likte svårt att hjälpa alla samtidigt när det är tio som ville hänga inte jackor och 25 som ville hämta ut och vara ensam med två händer, folk måste ju faktiskt förstå lite iaf men bruden hade inget i huvudet..

nu ska jag sova för i morgon är det kalas för lily. hon fyller 2 år!! stor flickan!:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback