Gud vilken arbetsnarkoman jag är!!

Jag tog bussen hem från jobbet idag och det är en resa på fan 45 min, såå tråkigt att bara sitta där!!
jag fick dock lite sällskap halva vägen iaf;D
När jag kan hem var hela släkten här.. lisa kom och kramade mig och lily kom springade och ville också ha en kram... Det är såå man ska blir välkommen hem efter 9 timmars arbete:D

I måndags for mamma och pappa och hälsade på mormor och passade även på att hämta farmor som ska fira jul men oss i luleå:D så hela måndag kväll hade jag hela huset för mig själv, då passade jag på att bjuda lite pojkar hem till mig.. Ben and jerry riktigt goda killar.. haha!!

Sista dagen på engla i morgon sen börjar min obetalda semester.. ser framemot det, eftersom jag jobbat som ett svin, men ska faktiskt blir lite tråkigt att lämna stället:( tänka alla smycken och handväskor;P haha jag har nog tillräckligt eller åtminståne så det räcker ett tag fram;)
Ja sa i början av veckan när alla julklappar var klara att jag inte skulle handla nå mer men så kom nya ko-ko-no i och jag kunde inte låta bli. Det är tre ringar en rosa med en text på och en i hela silver med stenar runt hela och en silver med svarta stenar:) jag har länge sett halsband som har ringa som berlocker men det har aldrig kommit in bara ringar som man kan välja mellan. Vi fick även in ringar i blått och grått och grönt och brunt och några till färger men rosa blev min favvo och den svarta och vita med stenar:)
Det är svårt att låta bli när man jobbar med sånt där.. hehe 

En timme kvar tills det är en dag kvar till julafton:D!! sov gott!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback