god jul!!!

det har varit en riktigt bra jul. vi har haft jätte roligt:)
David och anja har varit här hela kvällen och spelat spel och byggt pussel:D tradition hos oss;)
Lisa, adam och lily har också varit här under dagen sen for dom vidare.
mamma, pappa och farmor plus mig det blev en hel del folk;)

tomten var även på besök ( jag blev tomten som en befarat) och delade ut julklappar men det är svårt att överlista en 2 åring när presenterna till Emilia (mig tomten) delades ut så frågade vi men vars är emilia då, då pekar hon på mig och säger där!
fy va det blev mycke skratt och god mat idag..
jag har även fått massa fina julklappar, jag får visa bilder i morgon för nu ska jag hoppa in i bastun;)

ha en fortsatt trevligt jul..

kram kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback