8 dec

Jag är så grymt dåligt på att skriva roliga saker här på bloggen eftersom jag jobbar som en tok och när jag kommer hem på kvällarna så är jag helt död i huvudet:/
Så det blir lite då och då jag skriver några rader..

Idag har jag jobbat på engla hela dagen och man märker att julhandeln snart, om den inte redan, är här.
Efter jobbet har jag varit och fikat med challe;) lite mysigt varje gång och tiden bara rusar iväg dock var vi båda väldigt trött så det blev mycket tok snack men vi har också bestämmt lite framtids planer.. ungefär 10 år fram;) hehe 

I morgo fyller simon 22år! GRATTIS!
Hela grabb gänget är ju i Thailand just nu så får skicka en kram här ifrån, hoppas den hinner fram i tid;P

nu ska jag se klart Nikita och sen sova..

I morgon har jag en fotografering med johan:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback