3 dagar kvar!!

Nu är det inte länge kvar på engla.. det ska faktiskt bli lite tråkigt att inte vara omringad av fina saker hela tiden;) men jag tror jag överlever.
Fan visst ni att det är julafton på fredag!!! jag hade ingen anning;P jag har fortfarande ingen julkänsla och jobbar som en tok så har inte riktigt hunnit med.....

Jobbat hela dagen idag och kommer även jobba i morgon och på onsdag (då ska jag hinna med att göra naglarna på morgonen) och torsdag blir det också att jobba.
Även fast det inte riktigt känns som jul för mig så märker man att jul är nära.. ALLA MÄNNISKOR!!
Efter jobbet har jag bara kommit hem och sett på tv och myst med mina favorit pojkar.. ben and jerry;P
jag har bastar och nu ser jag på film men snart är det dax för sängen, ska ju upp tidigt.. hehe

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback