Jobba och Mys

Måste bara snabbt berätta om min helg..
I fredags jobbade jag på allstar och efter den kvällen ville jag inget annat än att lämna stan, jag vet exakt varför jag kände så och jobbigt som fan. Det hade varit skönt att fara iväg nu ett tag och bara göra massa andra saker.. jag älskar den här standen men ibland behöver man bara en paus;) hehe..

I lördags var jag på hej då fest på pecka hos emelie. Han ska fara till USA:) fusk jag vill också!!
Sen bar det iväg till stan där det blev en snabbis på udden det är var festival, det blev även en snabbis på allstar men inge länge för jag har jobbat idag..

Fan va trött jag har varit idag men det gick ändå väldigt bra:)
Idag har jag också varit på familje middag hemma hos min päron, galet mysigt.
Alla var där:D Mamma, Pappa, Adam, Lisa, Lily, David och anja hela stora familjen:)



( dock ville ju inte alla vara med på bild, så dom har får duga)


Idag när jag jobbade så tog jag lite bilder på nyheter från pearls for girls, skit snygga saker;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback