Snacka om mys dag och en hel del skoj:)

Idag har jag varit ledig och då passade jag på att vara lite med lisa:) eller det blev hela dagen;)
Hon jobbade till 12 så jag fick en lite sov morgon, jag skulle egentligen ha tränat med min bror men jag har ganska ont i nacken och hade inte haft en sån bra natt så jag sov längre ist.
Det blev sedan en sväng på stan där jag hittade denna underbara sak;)



sen vidare och hämtade lily på dagis:) söt ungen var lite trött och grinig när vi kom så vi gjorde vårt bästa att hålla henne på bra humör och vi lyckades väldigt bra:D haha nästan isf hon fick några utbrott men det var snabbt fixat med att läsa en bok eller hoppa i soffan;D vilken underbar unge det där är!

Jag blev även bjuden på middag och sen for adam på träning och morfar kom så jag och lisa gick ut på en promenad.. Vi skulle gå igenom stan för att kolla läget men det blev en kaffe och sittande i norra hamn hehe
Vi hittadre även på lite andra hyss men det är en hemlis;P haha fan vilka töntar vi var men fan det var roligt!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback