Semester veckan!

Jag tog en lite semester från bloggen också, det var dock inte meningen men det blir så ibland:/
Vad har jag gjort i en vecka då!! hmm.. nja inte så mycket mest varit med elin och viktor och massa andra, hittat på massa saker helt enkelt;)
I förra onsdagen hade jag lite fest hos mig. Från tisdag till onsdag sov jag hos elin och vi myste i hennes boda:) På onsdag dag tog vi det lungt och badade lite, ellen kom också över och sen tog vi oss vidare till mig. Jag måste säga att det är rätt mycket som händer när tre tjejer ska göra sig klara samtidigt!! haha men vi alla överlevde och kvällen blev grymt rolig!
Jag trodde aldrig att det skulle bli så mycket folk som vi var (eftersom det var onsdag) men man är nog på bättre humör på sommaren;)
Elin slumrade hos mig och när vi vaknade gick vi ner på stan och träffade viktor och åt lunch, träffade axel på vägen och han följde med också.
Det var inte nog fint väder för att lägga sig på stranden och ingen hade några förslag på vad man kunde göra.. tills elin kom på att vi skulle sticka till pite och bada, så det blev en hel dag  på pite havsbad:D

Under veckan har jag inte gjort så mycket bara tagit det lugnt och njutit. Igår ringde dom från allstar  och ville ha ett personal möte inför hösten. Min första tanke när han ringade var att han ville ha folk att jobba under lulekalaset, så under hela dagen försökt jag komma på olika ursäkter att slippa jobba.
Allt började bra men massa snack, det var trevligt, SEN tog han upp det och fråga om någon kunde tänka sig jobba under kalaset…… Jag tittade ner i bordet och bara en sekund tittade jag upp och då var det försent! Jag jobbar på lördag kl 23 på allstar.. FAN!!!
Jag hinner iaf vara med alla tills kl 23 sen går jag men jag får inte dricka så fredagen fy fan då smäller de!!! hehe

Om inte alla kommer och hälsar på då dör jag!!!

men tänk så här! efterfest hos mig!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback