Oj, min dag/helg!

Hej! Hej! jag har den senaste veckan bara klaggat på allt och det fortsätter här.. Det är verkligen inte min veckan, men vilken tur att den nu är slut:D I helgen har jag både jobbat på Engla och Allstar. Fredagen blev väldigt lugn, var bara hemma och såg film och somnade tidigt:) Jag var på skit bra humör när jag vaknade på lördagen, tack vare lite sömn, när jag var halc vägs till jobbet så märker jag att jag glömt nyckeln till jobbet och chefen var bortrest och fick panik och började ringa alla jag kände på coop som kunde hjälpa mig och tillslut 2 min innan öppning kom jag in! helt underbart!

Efter jobbet så kom en tjej till mig för att kolla på lägenheten och jag är helt över lycklig att hon ville ha den:D så nu är jag på väg hem, hem till mamma och pappa igen men det är ett steg på vägen. Jag har ju skrivit tidigare om att jag vill till stholm och det här är min väg ut. Jag slipper tänka på lägenheten och kan konsentrera mig på annat. Mamma behöver ju hjälp där hemma och att få lagade mat och ha en diskmaskin kommer bli underbart! hehe!

Allstar lördag natt, jag säger bara en enkelt mening. Om du är full och har tappat din lapp stå inte och skrik att jag är en idiot.. okej!?

Söndag (Idag) det var bara att stiga upp när klockan ringde även fast jag ville sova galet mycke längre men jag har ett jobb att sköta....... somnade vid 5 halv 6 i morse och skulle upp 10:( Det gick ändå bra att jobba men det blev lite jobbigt där i slutet av dagen.
Familje middag men kusinerna, mycke trevligt. men min kusin har ju gjort samma sak som mamma så nu sitter han också hemma och inte kan göra något. För några dagar sen fick jag även veta att en till av mina kusiner har skaddat sig så nu är dom tre på BARA denna månad så jag är väldigt glad att augusti snart är slut.
Jag hoppas att alla snart mår bra igen:)

Så skön låt!

I wanna be a billionaire so fucking bad.
Buy all of the things I never had.
I wanna be on the cover of Forbes magazine.
Smiling next to Oprah and the Queen.
Oh everytime I close my eyes I see my name in shining lights.
Yeah a different city every night oh I swear the world better prepare for when i'm a billionaire.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback