less, trött och uttråkad

Idag har det inte varit min dag:(
Jag hatar att ha sånna här dagar för allt är bra skit!! Allt började med en dålig natt, då jag swömnade sent och vaknade hela tiden av mardrömmar! jag har inte såna mardrömmar där folk bli dödade elelr förföljda utan dom är jätte konstiga... Ni vet såna drömmar då man ska med ett plan elelr missat något jätte viktigt. Mina drömar är såna att jag måste göra något jag absolut inte kan, det är som en utmaning för mig tex inatt drömde jag om matte ( det kanske inte låter så jobbigt men det är en helt annan sak) det är ungefär som att jag måste lösa det här talet och det finns inget "annars komemr någon dö" utan det är bara att jag MÅSTE lösa talet.. jag har haft andra också då jag hänger i en klippa och måste dra mig upp ( jag har inte dom starkaste armarna ska ni veta:() och det är bara jätte jobbigt..

jag vaknar helt kallsvettig och vill abra gråta men direkt när jag stänger ögonen igen så är det där så då måste jag komma på något annat att göra tex slå på tv och se lite tv tills jag somnar..
jobbigt som fan!!

Sen på jobbet har det varit rätt lugnt och varje person som har varit in har aldrig velat ha nå hjälp och är ändå inne i butiken i minst en halv timme..
En tjej var idag och kollade på väskor, jag frågade om hon ville ha hjälp och det ville hon så klart inte men det slutade inte där, vilken väska hon än kollade på så var det något som var fel. hon sa hela tiden den här väska skulle ha sett ut så här fast med det är och några sånna här  och sen frågar hon har ni en sån. Jag tittade bara på henne och sa nej det har vi inte men vi kommer få in fler väskor till veckan så du kanske kan kolla in då när höst väskorna kommer.. då vänder hon sig bara om och säger men jag vill ju ha den här fast den ska se ut så här........... och så vidare....................!! jag trodde jag skulle bli tokigt och när man inte har en sån bra dag så orkar man inte rikigt koppla bort sånt så man hakar upp sig på allt... jag visade lite fler väskor men inget var bra nog sen när hon  är på väg ut och jag tänker fan va skönt!! då vänder hon i dörren och säger oj ni har ju smycken också och så blir hon kvar en halv timme till....... det var lixom sista timmen på dagen!


När jag stängde för dagen och var på väg ut kom jag på att jag fortfarande hade kvar min cykel som jag var tvungen att ta hem idag för nu är jag ledig två dagar så den kan ju itne stå där... så det var bara att cykla hem i kylan..

Nu är jag iaf hemma under en filt och väntar på att jenny ska komma och göra mig glad igen... kanske om jag har lite alkohol hemma;D hehe

ha de!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback