lång helg...

Orkar inte skriva om luleåkalaset ikväll för i morgon har jag min första dag tillbaka på jobbet så ska gå och sova..
Idag har jag hållit mig på lerbäcken och varit med mamma och pappa.. Min älskade mamma har haft lite otur så idag var jag hem och tog hand om henne:)

Har inte så mycke mer att säga för dagen har bara varit lugn och skön:) Om jag orkar i morgon så berättar jag mer om kalaset men det var galet kul och roligt nog tjänade ja mer pengar än jag la ut så det är toppen;) hehe

nä nu ska jag se film och sen sova för som sakt första dagen på jobbet efter två veckors semester..

 

Kommentarer
Postat av: Classy - ung, blivande mamma, lycklig ♥

Tack som fan du! :) Allt bra med dig?

2010-08-09 @ 00:19:45
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hejhej!

Ta gärna en liten titt in i min blogg och se efter om den är något för dig, kanske är den det eller kanske inte, ett klick så får du se :)

kramis!



www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-08-09 @ 17:21:58
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback