klappat och klart!

Idag har jag varit ledig och tagit en snabbis med linda på stan:)

Jag tog en liten sov morgon idag till 11, hur skönt som helst. Linda och jag hade bokat in att hon skulle komma till mig och vi skulle kolla på lite olika produkter men det blev ist en dag på stan.. jag hittade en jätte skönt kofta som blir perfekt till mysiga stunder framför tv. Jag har även varit och handlat med mina föräldrar och sagt upp lägenheten..
Det hände nå jätte kul (och lite läskigt) när jag var och sa upp lägenheten idag. När jag kom dit så sa jag först att jag ville säga upp läggan och då frågade hon vilken adress det var jag hade. När jag hade sakt det tittade hon på mig och sa  haha det har redan varit folk som har ring och vill ha din lägenhet!
Jag sa bara VA!!? vem fan har gjort de!
Jag hade inte sakt det till så många men sen kom jag ju på att jag nämnt det här på bloggen..
Hon på DN sa att dom hade ringt och sakt att jag skulle säga upp läggan innan jag ens sakt upp den, det känns lite jobbigt att dom ringt dit och sakt så men också lite roligt.. Jag skulle gärna vilja veta vem det var som ringt.

Så nu är den uppsakt men jag flyttar gärna ut så fort jag kan. Nu måste jag bara hitta någon som vill ta över den, jag vill inte behöva sitta med den i tre månader så NU kan ni ringa DN;P haha!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback