Ikea, sko shopping och massa roligt

Igår var jag och Lisa till Ikea och shoppade.
Det blev inte så mycke shopping för mig eftersom jag nu ska flytta så är det kanske inte så bra om jag slösar pengar på massa saker jag ändå inte kommer använda..
Men det är alltid roligt att åka och Lisa köpte ju massor;P

Dit resan tog längre än vi trodde, när lisa kom och hämtade mig så säger hon att vi måste fara och lämna vantar åt Lily på dagis, så det blev en liten road trip runt luleå också!
Tillslut var vi på väg till Ikea men en snabb sväng förbli statoil och köpa kaffe för det var väldigt tidigt på morgonen, 10!!!!  Det blir alltid mycket snack när lisa och jag hittar på något och denna gång var inget undantag;)
vi pratade på hela vägen, jag tror vi gick igenom ALLT!
- gamla kompisar 
- killar
- skvaller
- lulekalaset
 och massa mer men allt ska jag inte berätta;)

Lisa hittade en massa roliga saker och jag hittade bara tre:( men jag är nöjd med det jag hittade iaf men som sakt jag ska ju inte stanna här så länge så kan ju inte köpa på mig massor.
men den riktiga anledningen till att vi for var ju skokanonen men säg inget till adam;) hehe han vet men Ikea var bara som en bonus;) Jag hittade fyra par skor med det blev bara tre;P

På väg hem började solen skina igen och jag kom på en grej från lejonkungen, jag började berätta om slutat på filmen när simba vinner över shafar, jag var helt övertygade att han hete så men när Lisa började garva och säga shafar mellan andetagen så fattade jag att det var fel. Han heter ju Scar och onda snubben i aladin heter jafar.. haha så fel man kan ha! så då började en mycket rolig diskutionen om alla onda  snubbar i alla disney filmer, det var inte för än vi fastnad på kattungar i Aristocats som det roliga tog slut. nja kanske inte men allvarlig blev det;P haha.  Vi hade kommit på två av dom men inte den tredje och ni vet hur jobbigt det kan var när man sitter och tänker och nästan vet men ändå inte, man måste som få veta!!..  det var så galet roligt, vi måste ha dragit upp alla franska pojkannamn men ändå kom vi inte på det rätta. Sen kom Lisa på att sms 118118.. och då fick vi svaret;) och jag lovar vi hade aldrig kommit på det!
dom vi kom på var Marie och Toulouse det vi glömde var ju Berlioz:D

måste se dom någon dag:) ha de!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback