Idag var det dax att jobba igen

Ja idag var det dax att jobba igen.
Inte min bästa dag eftersom jag vaqr sen till bussen så han jag inte med allt och glömde massa saker hemma..
Under sommaren har bussen till storheden gått halv 10 men nu går den 20 över, 10 min är fan mycke tid! jobbigt när jag upptäckte att klockan var 19 över då var det bara att springa...!

Jag han iaf, vilken tur annars hade jag varit tvungen att cykla och det är fan kallt ute!

Dagen gick bra men är trött som fan så har bara suttit framför datorn hela kvällen. Jag glömde helt att en tjej ska komma och kolla på lägenheten i morgon.. får skynda mig att städa i morgon innan hon kommer för nu ska jag sova.. jag jobbar i morgon också annars kan jag lova att jag hade tagit ett glas vin idag bara för att dagen inte varit den bästa..
i morgon jobbar jag på engla till 17 sen hem visa läggan, sova lite och sen jobba natt på allstar. någon jag kan se framemot att träffa?;) sen jobba på engla på söndagen.. känner inte riktigt för det men men det funkar..

glömde helt skriva i förra inlägget om kvällen. Efter att Lisa lämnat av mig så kom petra och höll mig sällskap. vi tog en middag på pastabacken och sen gick vi och köpte tre filmer:) vi gick till hemmakväll och där sålde dom ut massa gamla filmer så jag passade på:)

Hela dagen blev jätte mysig och rolig så tack Lisa och petra för en underbar dag:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback