Fuffens på G

Ikväll har jag varit hos Lisa och adam:)
Lily han somna innan jag han komma:/ men jag ska forhoppningvis snart vara barnvakt, jag har redan planerat massa skoj. Sån underbar unge det är.

Lisas kompis sofia var även förbi och dom har massa fuffens för sig... dom har hittat någon dom tror jag skulle passa ihop med men vi får väl se vad dom har att erbjuda.. haha jag flyttar ju snart och allt men det löser sig alltid om det skulle bli något sånt men jag är ju lite kräsen så vi får se.. hehe ska iaf se vad som händer, har ju aldrig blivit ihop fixad förut så det kan vara kul;)

i morgon ska jag jobba hela dagen och sen blir det bara lugnt ska nog städa lite eller bara ligga i soffan och sova:)

ha de!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback