Första arbetsdagen..

Första dagen tillbaka efter semestern.. Först kändes det galet roligt att komma tillbaka igen men sen blev det jobbigt för det kändes som om jag varit borta längre än jag har. Jag hängade inte med alls och visste inget:( jag hoppas det blir bättre efter jag jobbat lite mer..

Fan va min lägga ser ut.. Jag blir galen och fan lite deppig när man kommer in och allt är skit!! nja nu överdriver jag väl lite;/ sängen är inte bäddad och det ligger lite kläder på soffan och ett glas från lunchen är kvar på bordet så det är inte så hemskt men gillar att komma hem till en ren lägenhet, dock händer inte det så ofta men ibland;)

I morgon jobbar först på engla sen har jag ett smink party på kvällen:D jag hinner nog städa efter jobbet eller jag MÅSTE hinna städa efter jobbet! hehe:D

Nu ska jag se lite tv och sova för ska upp tidigt i morgon:) god natt! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback