Dagen!

Idag har karin varit på besök:) vi har solat och hon har försökt hjälpa mig att bestämma mig om norge eller stholm, men jag vet fortfarande inte:/ det är så jobbigt när det är två saker man står och väljer mellan och man har ingen aning om vad man vill göra.. I kväll har jag varit och fikat med viktor, simon, mange och tommy. Snacket spårar alltid när man bara är med killar.. haha!!

jag ska säga upp läggan:´( tråkigt som fan men ibland blir det så och det är nog lika bra eftersom jag inte vill behöva tänka på läggan om jag flyttar någon annanstans. Det känns ändå skönt och så sparar jag ju lite pengar också:D
Mamma kommer behöva mig hemma också nu när pappa inte har semester längre. Hon kan ju inte göra allt med sin arm så då kliver jag in och hjälper min underbara mamma:) Allt hon har gjort mot mig så skullle jag aldrig kunna säga nej till henne när hon behöver mig..

i morgon ska jag gå en snabbis på stan med lisa och sen börjar jag jobba 14.30 till 19.00, har ni vägarna förbi kom gärna in och säg hej:D

nu ska jag sova.. puss puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback