30 augusti!

Idag blir det en hel del gjort!
Har tvättat sen halv 8 och nu är sista tvätten snart klar så ska den bara torka sen är jag klar med det iaf.
Sen ska jag på stan en snabbis, har lite saker jag måste göra. Ja g kanske passar på att shoppa lite, en jacka kanske;)

Jag flyttar ut den 1 okt:D och det är vissa saker jag inte behöver längre så idag har min bror varit här och hämtat min vardagsrumsmatta. Hos mamma och pappa finns det inte så mycket plats för dom största möblerna så därför gör jag mig av med några iaf. typ mattan, det är nog bättre om dom kan använda den istället för att den ska stå hos mina föräldrar plus så vill jag säkert köpa en ny när jag flyttar vidare..

Det känns lite konstigt nu när man ska börja packa och sånt för det här har ju varit mitt hem i över ett år men det känns ändå bra för nu vet jag att jag är på väg. lite läskigt bara;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback